söndag 30 augusti 2009

våra förväntningar


Norrköping stod på sanda schemat och både killarna och tjejerna drog dit. Vi var träningsgrupper för svensk baskets ledarforum. Vi fick göra olika övningar som olika coacher visade och pratade om till ledarna. Jag var med i träningsgrupp tre och gjorde alltså min enda träning idag. Då hade vi Stefan Pettersson som e go. Vi hade roliga övningar och fick köra med och mot killarna som var med och herre jisses vad det kunde bli tufft.

När vi kom tillbaka till Huskvarna så åkte jag direkt upp till kusinerna och spenderade lite tid där med mormor och moffe och kusinerna. Syftet med kvällen var en hejdå -middag för Tobias som flyttar till USA imorn. jag önskar honom det största lycka till någonsin :)
Och det var verkligen kul att träffa mormor igen, tack för att du alltid är bäst <3

Jag tog bussen hem och kom hem till tjejerna i lägenheten och fixade lite med kläder och sådant. Nu ligger jag i sängen och ska njuta av sovmorgonen om det går.

Om allting skulle ske enligt våra förväntningar skulle livet helt plötsligt bli mycket mer ointressant.
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!