lördag 12 september 2009

Borat and pretty in pink

hello jumpers.

igår åkte jag och pappa och åt på lövuddens resturang innan han skjutsade in mig till rudbecksgymn. där jag var med Malin i skolan i två lektioner. mys! Efter det blev det att vandra ner på stan och träffa Isabella och Jonas och en kompis till dem. Klockrenaste mötena har Isabella och jag kan jag ju säga. Kommunikation är allt, och dessutom klarar jag av att snubbla på plan mark när jag ska krama henne, e man bra så e man :)
Malin och jag fikade på caféstugan och pratade om livet, iallfall mitt liv.

Sen åkte Malin till Alojz och jag tog raska steg från stan bort mot Arosvallen där mina kompisar från Sanda hade skol-sm i friidrott. Jag ångrar att jag inte tog bild på snyggingarna! Hanna Bjärkvik var pretty in pink och Alexander var självaste Borat och dissade de andra skolorna i mikrofonen. haha jag skrattade sönder när han berättade!

Väl hemma stod kyckling tacos framdukat och jag åt som vanligt en hel del. Sen kollade jag och syster på film!

min bror nämnde även vid matbordet en liten gullig sak
Hanna: (...) och då tänkte han köpa en riktig fisk att ha i akvariet, alltså en från sjön! haha!
David: men .. jag vill ha fiskar. JAG Vet , jag kan köpa en guldfisk och en silverfisk , så kan ju dom bli kompisar:)




idag så har jag varit och kollat på min bror när han spelade fotbollsmatch! Hur duktig som helst är killen! puss på det
sen åkte jag och Hanna till stan, strosade runt och åt på Saffets! När vi kom hem satte vi oss och spelade lite gitarr.
Sen var det dags för Hanna att tagga match och för mig att tagga sekretariat.
de vann med 38-34 i en riktig rysande seriepremiär på hemmaplan mot 08söder. Hanna hade highscore:17 poäng. totalt bra !

nu ligger jag här i min säng nästan döförkyld. ska fan bli frisk imorn . .
so longlonglong lovers ..



xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!