tisdag 22 september 2009

var flexibel

förutom kossdödarhostan så mår jag bra. jävligt bra!


en stor kyss till livet ibland. det behövs. det är som dom säger , vi ser alltid det negativa före det positiva, idag ska jag ändra mig själv och bli en mer positiv människa. bli mer filosofisk, bli mer omtänksam, bli gladare och framför allt jag ska acceptera mig själv mer. man kan inte rå för vem man är, men man kan själv välja hur man ska vara och hur man är. En process som vi utövar varje dag, medvetet som omedvetet.var glad, nöjd och ha drömmar om just dig och ditt liv. sträva efter dina drömmar och försök uppfylla dina förhoppningar, blir det inte så som du tänkt, var flexibel! - evelina svensson



efter plugget cyklade jag och emina hem och såg faster stå i dörren. himlans mysigt:)!
vi gick upp och jag och emina lagade kyckling med potatisbollan och bearneisås,
efter maten så åkte jag och madde till stan och kollade på kläder och skor och smycken. jag hittade en halvlångjacka från åhlens och en parfym! är väldigt nöjd!


.. var modig även om du inte är det, ingen märker någon skillnad ..


xoxo-evelinanana

2 kommentarer:

  1. eve du är redan världens snällaste och omtänksammaste person! saknar dig min bästa vän(L)

    SvaraRadera
  2. nej för den rollen har du! i love and miss you so god damn much <3

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!