måndag 21 september 2009

för dig själv

ibland känner jag mig som världens mest onödigaste person, men för att kontra med någonting så känner jag mig ibland som världens mest berömda stjärna. När jag står där så känns det som att det inte spelar någon roll om jag kommer in fel eller sjunger fel, för de gillar mig ändå .. jag gillar mig ändå. En känsla som är bra att bära med sig, på det sätter vågar man göra saker som inte andra vågar. Det du faktiskt vågar är det material du kan bygga upp ditt självförtroende och självkänsla med. Börja våga mera och se att det lönar sig.. om inte för någon annan så för dig själv! - evelina svensson


hostdag i skolan? jappsurru! klarade iallafall av de två lektionerna och sen kudne jag och emina gå och handla mat på willys!

vet ni ? veeeeet ni vad som händer imorn?
jo min faster och min papi kommer till huskvarna! och det gillar jag fruktansvärt mycket :)
Faster sover här och pappa på hotell men vi ska ha kul ändå <3


här kommer bilder från sandaspexfoto som kommer ut i skolkatalogen sen, detta är bakom kulisserna!
Sanda wildcats 09/10



Evelina och hennes blonda älskling johanna<3


sarah och eve :)
några i gänget :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!