onsdag 9 september 2009

sjuhelvetes benmuskler

tio över sex pallrar sig Evelina upp för att locka håret till skolfotot som ägde rum på Sandagymnasiet för klass sp2c idag. Egentligen helt utan mening eftersom håret totalt förstördes av cykelturen till skolan .. Men återigen till morgonen. kvart över sju kommer en görtrött emina ut i köket och ser väldigt förfärad ut .. hennes replik lyder: " är klockan 07.14 eve???" jag som sitter och äter frukost hade ingen aning om vad som stod på men förstod sen att hon försovit sig nästan en timme. Det var stress gånger sextioelva och eftersom hennes cykel är knas så fick jag skjutsa henne till skolan. Vi kom i tid .. för vi är kings.. och för att jag har två lår med sjuhelvetes benmuskler .. höhö!
Skolfotot gick förhoppningsvis bra och jag ber till en större makt att jag blir bra för då blir jag glad.

Det blev snabbcykling hem med Emina bakpå och sedan ompackning för träning. Försvarsträning stod på schemat och gick helt okej! Tagga tagga SM!
och för er som är intresserade så går SM i Huskvarna första omgången så kom gärna och kolla. Ni kan se matchschemat på sanda baskets hemsida. Eller så klickar ni här
Sanda wildcats och Wolves behöver allt stöd vi kan få så var snälla att planera in detta i era kalendrar så ses vi där.


love is what we live for. love on the basis of your own perspective.
love your way to make as many as possible satisfied.
love your own way to make you as satisfied as possible.

-evelina svensson


-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!