torsdag 10 september 2009

passar bäst

nejmen tjenare kungen!


smidig dag i skolan som jag jobbade igenom snabbt, de två lektioner som var, rolig morgonträning hade vi med. Dennis Aulander är en talang som få.


Efter skolan blev snabbcykling hem för att slånga i mig lite käk och sedan packa vördigt och sedan gå och möta upp Maja, min tågkompanjon för resan hem mot västerås där jag nu befinner mig.
Jag och Maja pratade konstant om livet och Sanda i tre timmar , sista timmen fick jag lyssna på musik. men tack för den stunden Maja!

Mamma och Pappa kom och hämtade mig och vi åkte direkt till viksäng där syster hanna och bästa vän Malin tränade. När vi kom dit möttes vi av hela 94 killaget som skulle ha kondition innan inomhusträningen och klockrenaste komentaren av Uffe Andersson:

Killarna: Hejdåå!

Uffe: amehn, hejdå pojkar, dra förfan! herregud jag blir överlycklig, jag har 11 kurder och 3 svenskar som går ut och springer innan träningen!
jag vill poängtera att han pratar grov sthlmska och att det lät så fruktansvärt kul!
Vi kollade klart på träningen och åkte hem efter det.


Jag har världens bästa syskon, vet ni det?

Fanny hade städat och piffat till mitt rum! helt lycklig blev jag, det enda som är hemskt är att Hanna( min andra syster) snott min 120 säng och bytt mot sin 90. Men fanny pärlan har lagt dit fem madrasser på min säng för att jag skulle få mjukt.

Jag tog ett snack med bror David sådär på kvällskvisten och vi pratade om att knäcka fingrar och fotboll och att han just börjat ettan och att det är väldigt roligt efter lunchen för då har man lång rast fram till mellanmålet ! Det han tyckte va lite jobbigt var svenska och matematik ;) hihi så tosig är han<3


imorn ska jag vara lite på rudbäcksskolan för att få spendera några timmar med bästa Malin <3


för mig passar du bäst, din pedagogik, ditt sätt att tala,ditt sätt att vara, ditt sätt att sälja kärleken i sporten
vi slänger in en flummig bild på mig och David my bro!


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!