måndag 28 september 2009

pappa min pappa

runt om i världen finns det människor som önskar att dom hade en tredjedel av ditt underbara liv. uppskatta det du får och vad du har för när och om det någonsin skulle försvinna bör du vara beredd på att tackla alla möjliga konsekvenser. Om du inte gillar att ta risker så råder jag dig att aldrig ha för höga förväntningar.,för om du har för höga förväntningar är risken stor att du blir besviken. och inte vill vi vara besvikna ? le åt dagens mörker, så kommer du uppskatta ljuset.

pappa min pappa



läsa om min dag? nej inte så intressant. vi skippar det.

men vi kan ju skicka iväg ett : "ha det så skönt" till mamma och pappa som åkt till cypern idag. kul för dom , tradigt för mig ! men men sånt e livet.


xoxo-evelinanana



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!