måndag 14 september 2009

olika människor


att ha någon att lita på är nog det viktigaste som finns. När en vän sviker inser vi hur olika vi människor är. Var lägger vi tyngden av värderingar och prioriteringar? När du står inför trubbel ser du vem som står vid din sida och vem som bara kollar på. men ibland kanske det är bäst att stå där själv.. att möta allt du behöver möta helt ensam, för att bli stark menar jag. men jag måste erkänna att med hjälp på traven kommer man både ett och två steg längre ..
- Evelina Svensson

how did you know? you found me where noone else was lookin', how did you know just where I would be?.. I guess that you saw what nobody could see. you found me.

nej men ser man på. Även denna dag hade någonting att erbjuda- en halvdag plus sic-möte i skolan och sedan var la jag mig på en plint i hallen och sov ett tag. vaknade när Dennis stod rakt framför mig, blev en aning skrämd så att säga! höhö! kollade på killarnas träning och pratade med Marcus och till och med Simons mor som var på besök. trevlans.

Vi hade teori med laget och sen fick jag gå hem och kurera mig. Det blev att laga mat. Potatis och schnitzlaaar blev det, bra resultat måste jag säga!


sajmon you're good. and in good company ;)
"det är av våra misstag som vi lär oss! och det ända som hindrar framtiden är det förflutna" - Simon Falcon


nu har jag fixat fram kladdkaka med grädde till kärleksparet som har sju månader idag, grattis Emina och Chris. dom sitter inne i vardagsrummet med ljus och myser :)



xoxo - evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!