måndag 7 september 2009

dream and think

i skolan blev jag vald mot min vilja.. till nått ordförande skit i klassråd. inte nöjd. Sven-David bara skrattade åt mig när jag nästan brast ut i tårar efter vad mina klass"kompisar" utsatt mig för ..

jag gick hem idag eftersom jag var så smart att glömma min cykel nere vid sporthallen i går när jag fick skjuts upp till kusinerna. Men guldiga Emina tog med den hem när hon varit nere och tränat hos Pelle sjukgymnast! Tack baby!

efter träningen blev det in på Willys och handla lite mat .. det är det enda jag gör. Handlar mat, lagar den och äter upp den. och tränar förstås !

And by the way så har jag en vän, jo jag kallar honom faktiskt vän. Han lyssnar, han säger massa kloka saker och dessutom är vi lika. me like me like.

imorn är det skolfoto och Evelina hoppas på en förbättring från förra året. Men egentligen så är det nog så att om man inte tänker på det så mycket så kanske det går bra .. ? eller .. nja . vet ej.

totalt uppslukad av drömmar och tankar och håller på att glömma verkligheten? frukta inte min kära för livet erbjuder mer än vi tror. Har du dina ögon vidöppna i vaket tillstånd så hittar miraklerna även dig, för att våga ta chanserna måste vi ha drömmar och för att över huvudtaget agera msåte vi tänka. Så go for it baby. dream and think as much as you can!



vi slänger in en bild på en annan vän. Kirrekorre and Evelajn forfään


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!