onsdag 30 september 2009

kyliga tider

jag vill skänka ett krya på och lycka till till ingen mindre än Marcus Bjarnevi! jag hoppas allt blir bra. du vet att du klarar allt <3

ibland ställs vi inför oväntande val, ovana situationer och oacceptabla konsekvenser. Vi vet inte hur vi ska tackla den ena smällen efter den andra när den andra känns betydligt hårdare än den första. Det är okej att inte må bra, så länge vi har någon som får oss på fötter igen. Någon som bryr sig och gör det lilla extra. Någon som tvingar oss att fortsätta kämpa när det känns som om ingenting är värt någonting längre.
- evelina svensson
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
imorse fick jag och brudarna nästan köldskador när vi skulle bege oss på bettan, sixten och siv till skolan. men det gick bra och vi överlevde. Vi hade två lektioner ,sen så var jag "elinas bitch "ett tag och följde henne till vaktmästaren som bröt upp hennes skåp eftersom tösa hade låst in sin nyckel. stackars elina!
sen så satt jag och lyssnade på emina och aida när de pratade bosniska till varandra.. sen gick jag och emina för att ta oss sportmålet i kafeterian. sjukt gott var det!

Extra matten kallade på evelina efterbliven och hon fick en hel del gjort!


Väl hemma tog det inte lång stund innan emina ger klartecken om att gå till willys för att handla mat och efter det lagade jag kyckling med potatiskrocketter med biearneisås, mumma på dä!

PLUGG har varit huvudämnet för emina och mig ikväll, kompenserat med skön sång och flummiga komentarer;) haha!

xoxo-evelinanana

1 kommentar:

Skriv din kommentar här tack!