tisdag 15 september 2009

uppiffad ideal

Trött på all uppiffad skönhetsideal. Det är det många fler som är också men ändå står vi där och mäter oss, pressar oss själva, trycker ner oss själva,tror mer på en retuscherad bild än på speglen hemma. inte alla av oss dock. men många.
var dig själv, alla andra finns redan ..


en bra skoldag där jag forstod både ekonomin OCH matten, helt underbart. På träningen gick det väldigt bra och det är väl toppen eftersom jag varit sjuk i några dagar, efter träningen drog jag och några till gymmet. toppen toppen, dagen kunde inte varit bättre. . eller jo om jag inte varit klumpig och snubbla på ingenting. det som hände var att jag skulle löpa järnet efter en boll och ska svänga för att komma rätt mot korgen, jag svänger men det gör inte mina fötter och så r jag ju ett skydd som är av sten så jag har en stor böld på insidan av foten, ingen stukning är ju positivt iallafall:)
Nu har jag och mina sambos just skrivit klart vår läskiga spökhistoria på engelska. hihi!

sleepdags!

xoxo-evelinanana


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!