onsdag 23 september 2009

laughing with you

all that i'm after is a life full of laughter, as long as I'm laughing with you.



fick träffa min pappa idag. evelina blev väldigt glad över detta! Papi fixade upp min rullgardinoch stabiliserade min säng, sen fikade vi lite med farmors dingtunakaka, mumms! love it <3

sen så åkte jag och Jessica in till stan för att möta upp Isabell, Linnea och Johanna på juneporten. Vi fikade på george och sen gick jag Johanna och Isabell till hemmakväll. Jag och Johanna väntade på ettan i tjugotre minutas men vi fördröjde tiden genom att prata, vilket är underbart med den pinglan (v)

nu ligger jag i min säng med magont,halvfeber och hosta. my life is wonderful!

xoxo-evelinanana

2 kommentarer:

  1. Evee?
    Varför behöver sängen stabiliseras föör?
    Bara en tanke som slog mig ;)

    SvaraRadera
  2. hihi elin din lilla snuskhummer, det är inte som dina tankar tyvärr haha;)

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!