lördag 26 september 2009

I'm right

haha den här bilden rullar på bilddagboken. Tyckte den va lite rolig.
så gårdagen fick innehålla skoldag, promenad och god mat och cheesecake för att fira min underbara kusin som fyllde femton bastisar! Av mig fick hon ett halsband och ett par söta trosor!
vistelsen på göransberg bjöd på skrattfnatt som alltid när eve och fia umgås med varandra, ganska så mega kul har vi faktiskt. helt oslagbart! det räcker med att jag skriver den flygande fågeln och hon kommer garanterat att småfnissa för sig själv;)
bussen hem gick tjugo i tolv och den hoppade evelina på. Efter några hållplatser så hoppar martin bjarnemar och filip på. trevliga pojkar detdär! hade en liten pratstund med dom innan jag nådde Österängsskolans hållplats och begav mig hem för att kolla på film. Filmen blev ps. i love you, och jag grinar lika mycket som jag gjorde 1,2,3,4,5 gången jag sett denna underbara kärleksfilm. Den är såååå himlans vacker. kärlek så att säga!

don't prove me wrong. I'm right.
hoppas på en rejäl förbättring av min äckliga hosta. inte okej alltså.
tråkigt inlägg men jag har inget bättre att säga. nu ska jag plugga ekonomi
xoxo-evelinanana

2 kommentarer:

  1. Evelina, du är så jävla bäst! vacker , social, pratglad, sugen, söt, omtänksam, glamorös, graciös, gullig, snygg, fin, fantastisk, ambitiös, du är arbetsvillig. helt enkelt underbar :) /Johannes och Filip i klassen

    SvaraRadera
  2. åh tack killar! ni e så underbara:)

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!