onsdag 9 september 2009

kämpa för de delaktiga

Dagens :


Stress var ordet då Emina, Evelina och Jessica gav sig iväg hemmifrån för att gå till skolan. Det blir ju inte någon rolig bestraffning om man kommer försent till engelskalektionerna nu mera. inte för att jag gjorde det förut men ändå. Engelska och psykologi var våra ordinarie lektioner och efter det så skulle jag vänta i en och en halv timme på extra hjälp i ekonomi.
Jag skulle jobba på mitt, Johan och Filips arbete, vilket jag också gjorde. Men nu kommer det som är bäst med idag. Jag var på franska lektion med Johannes, kan ni tänka er? Det var så roligt för jag fattade verkligen ingenting när läraren stod där framme. (hon var snäll och lät mig vara där även fast hon inte ville). Vi kollade på en fransk film om vad fransmän tror och vet om svenskar .. höhö!

Sen satt jag i en och en halv timme och försökte fixa en snygg logga på photoshop och det gick väl bra, men när det kom till att få ut den som en bild utan bakgrund blev det problem, vilket robban gjorde på ca 12 sekunder när han efter en och en halv timme hade tid att hjälpa mig. vad ska man säga? jag är inge vidare teknisk.. eller smart !

Efter ekonomin så blev det powerwalk med Johannes till bussen, tre stationer sen kunde jag i lugnt tempo vandra hem..






btw. idag slog jag nog rekord på besökare och blev väldigt glad :) 45 stycken ! thanks a lot buddies!



smyg mot det farliga spring mot det uppenbara, fightas mot det felaktiga kämpa för de delaktiga. - evelina svensson

och min kusin är redigt snygg!

klicka på bilden för att komma till hennes blogg


xoxo-evelinanana

1 kommentar:

Skriv din kommentar här tack!