onsdag 16 december 2009

10 sockerbitar och ett magplask

Hello Sweden

hade råpluggskväll av psykologi igår kväll och Johanna var söt och förhörde mig så att jag skulle klara provet. Vi tog bussen till skolan och åkte hiss och hade allmänt kul så som en invalid och dess medföljare brukar ha! Jag gjorde provet med NV och blev klar först, vilket under .. sen om jag smackar mvg eller nått annat är inte fastställt än. Jag fortsatte med lunch och sen vare psykologi där vi skrev våra uppsatser!

Efter skolan drog jag och Mandis ner på stan, jag köpte två tröjor och sen blev det fika på Waynes. Jag skulle lära mig dricka kaffe latte och det gick väl helt okej u min synvinkel eller vad tycker du Amanda? Det blev en megachock vid första klunken och jag påminde mig själv om varför jag inte dricker kaffe och jag hämtade sockret .. sockret blev min räddning för jag hade strongt bestämt mig om att jag skulle dricka upp hela koppen för att känna mig lite mer mogen och vuxen. Jag öste på socker och Amanda uppskattade att jag haft i ciruks 10 sockerbitar och det var verkligen ingen överdrift. Socker med latte. helt underbart. eller tja, drickbart iallafall.
Tack för en liten mysig stund Amanda, du e klockren <3

Johanna Carlson skötte musiken och jag ville först inte vara med för jag vet att jag är kass på denna lek, men vi kom överens om att hon skulle stanna musiken när jag var vid en stol. Jag klarar mig flera omgångar när leken sätter igång.. jag rockar på och vi följer planen. Sedan kommer min miss ... och den e inte liten. Jag får en kantstol och Johanna uppmärksammar detta och stannar musiken.. Jag ska sätta mig på stolen.. men NEJ ,Saris kommer och jag flyger som en vante ner på golvet och bryter fötterna och gör magplask. det blir ett asgarv från både mig och Johanna. Jag hade tydligen varit väldigt seg på att sätta mig och över huvudtaget reagera. Men men vad kan jag säga mer än att jag e ganska ball... På något sätt lyckas jag alltid få till detdär lilla extra:)

Tack för alla fina texter tjejer. You rock .


den årliga bilden på mig och willyboy! slut efter massa dunkgömme

Vi österängare vandrade hem i kylan och nu blir det snart Saw 6. önska mig lycka till .. väldigt mycket lycka till..


xoxo-evelinanana

1 kommentar:

Skriv din kommentar här tack!