måndag 28 december 2009

folk som tror


tänk på någon du uppskattar, få någon du älskar att le
vill du veta vem jag är måste du komma närmare och lite närmre ändå. Lära känna mitt inre, känna till mina styrkor likväl som svagheter. Stanna här hos mig om du vill veta .. veta vem just jag är. Vänd ryggen åt det mörka och det förflutna, men lura inte framtiden, lura inte mig ..
- Evelina Svensson

vi hade träning idag igen. Mitt lag vann uppvärmningen så vi fick ta saker från kiosken.. helt rätt!
efter träningen var jag tvungen att ta bussen hem och eftersom vl har bestämt att de ska göra livet surt för alla som bor i Barkarö och i Dingtuna fick jag vänta i en timme på bussen. Som tur var skulle Naouel med tåget och vi väntade tillsammans. När jag kom hem så blev det att laga lite mat och sen kolla på tv.

på kvällen nattade jag david. en liten lustig typ detdära .. men så sötig ändå :)

ge inte upp på grund av dina motgångar .. ge inte upp över huvudtaget. Det finns folk som tror på varenda liten individ.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!