fredag 4 december 2009

trevlans

i
ZUP

nejmen ska vi inte börja göra lite julbilder nu fram till jul? det är ju trots allt tredje december?
här har vi en julepic på mig, william och Jessica. I love it





att bete sig sådär är väl inte s
å snällt mot henne

första dagen i skolan på en vecka för Evelina och it feels good!
Fick träffa min Mandis och min Andreas som jag inte sett på hur länge som heeelst! och vi spenderade väl i princip hela skoldagen tillsammans. skrattade och hade det kul:)
Efter skolan gick jag hem med matte och Noffen. Matte och jag had a little talk som vi brukar och sen bar det av hemåt för att göra lite julegodis åt mina duktiga sambos som satt och slet med matten!
Cred till både Emina och Jessica som dels klarar B uppgifter (Emina) och som alltid kan svaret när jag är i närheten ( Jessica)

Efter den urtrista regelkunskapen så cyklade vi hemåt. På kvällen kom Challe förbi med. trevlans!

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!