torsdag 17 december 2009

[purtlnd]

You don't like me, you just like the chase
17 December

Oj jisses va kalllt det har blitt. det nalkas jul och man kan inget annat än att älska det och hoppas på att vi får en vit julafton.

Idag hade vi samlevnadsdag i skolan. SEG dag var ordet. men prästen som hade en liten föreläsning va så himla klockren. störtskön va han!

Efter skolan pallrade vi oss hem och pluggade lite engelska i lägenheten. jag och emina satt och läste upp våra redovisningar för varandra i köket, och det blev en jeekla massa garv.

Portland [purtlnd]
Salem [s'lem]


Vi hade även lite sånglektioner med emina och det går alltid åt pipan, det är så himla kul för hon lägger alltid kommentaren: " men jag tycker att det låter asbra när jag sjunger, jag fattar inte asså" och ny för idag var " men herregud , jag låter ju som ett lamm"

HAHA emina du e megabra!
catwoman -zombie/mumie

GAMETIME! dock inte för mig. men för min älskvärda vän Amanda.
Jag åkte och kollade på östra-ingelsta och det blev en rafflande match där tyvärr ingelsta vann med 6-5. Men det hade ju sina anledningar .. tyvärr. Men Mandis köttade på som vanligt och var nära på att kvittera med bara någon sekund kvar.

här är min kämpande lilla tösagos. <3


Imorn taggar vi engelskaredovisning och sååååklaaaart
ATT JAG ÅKER HEM TILL MIN FAMIIIILJ
4 timmars tågresa? wtf, jag måste ändå skriva en bokanalys i svenskan så kan behöva lite tid ajuste.. en psykologiuppsats med. jag är så bra.


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!