onsdag 2 december 2009

smärta

HI DUDES

jag kan ju inte sluta tjata om sötsaken Josh. Jag somnade in djupt till hans ljuva röst. tyvärr genom datorn .. jomenvisst skulle man tjuta om han satt och spelade för en.. on the oprah show today..

då ska jag berätta min dag.
Jag vaknade vid halv sex som vanligt.. gick upp och tog ipren och försökte somna om efter att suttit upp i typ en halvtimme. Sen somnade jag om ett tag och mitt huvud har varit PAIN hela dagen och jag har som vanligt legat och gjort ingenting.
Men klockan 14.00 förändrades det och jag tog gamla bettan och begav mig till skolan för att prata med lite lärare och få papper. Tyvärr förändrade inte det att jag hade cepeont men jag fick iallfall träffa några i klassen och så. Jag,Filip och Johannes satt och räknade lite matte tills det var dags att gå hem igen.

btw. Emina äger !

Nu har jag en kväll och en natt på mig att bli frisk för jag ska till skolan imorn!


2 kommentarer:

Skriv din kommentar här tack!