onsdag 9 december 2009

varför

HÄJ

9 Decemeber


varför förändras vi? varför är det svårt att läsa personer? varför är det svårt att prata om saker? Varför har vi skapats till en värld där man säger att livet inte är lätt. Är det för att vi ska lära oss den hårda vägen och hoppas på att ha tur? eller det kanske bara är för att vi gör det svårt som det kan kännas lite knasigt ibland .. - evelina svensson

Jovisst vare skola idag med. Jag vandrade till skolan idag för att få lite mer friskluft. min kondis suger efter allt mitt sjuka tillstånd så jag dog när det kom uppförsbackar, vilket jag ioförsig gör om jag cyklar också men men ..

vi hade engelska och jag och Elina skrev en massa om Thailand. Vi ska nämligen redovisa muntligt nästa vecka. jisses som jag kommer stamma! vi får förstärkning av Amanda Bergström som har varit i min hemstad idag ( jag är avis) och kollat på VM i innebandy.

Sen blev det psykologi och jag gjorde en liten bit men inte mycket på min uppsats. jag måste snabba på snart .. eller inte. men ändå :)

efter skolan blev det att komma hem till en sjukt stökig lägenhet så vi började städa. jobbigt.
sen drog Emina till sin bosniska och jag drog till stan. hittade en kjol och träffade mina söta ettor! Vi gick omkring ett tag. sen drog dom och jag gick runt lite till.. sen kallade bussen och magen var hungrig. på bussen träffade jag Ajnur och Bibbi.

nu har jag ätit och pratat med min älskade sambo.
tack för att du finns emina <3



XOXO -evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!