onsdag 23 december 2009

fyrstjärnig lägenhet? näae ..

mamma mia. det är jul, det är ju juuul!
jag har jobbat i tre dagar nu, urgött!
igår blev det en sjuhelvetes träning på feelgood och jag har knappt kunnat gå normalt idag och det kommer bli värre imorn, jag kommer ligga som en platt fisk på självaste julafton .. attans
igår så åkte vi och hämtade bellbell direkt efter träningen och åkte hem till Malin. Där fick vi god mat i form av lax och potatis. love it !

Vid bordet sitter vi och pratar och har allmänt trevligt. Och jag måste ju säga att Stellan är en rolig figur.. haha:)
Vi pratar lite om sanda och bo hemmifrån och sådant ..
Kim: Jaha Eve, hur bor du nu då?
Evelina: jag bor i en fyra med Jessica och Emina.
Stellan: åh, då måste du ju ha jättefin lägenhet???
Evelina: naäe, inte speciellt, men den passar väl bra för oss och så..
Stellan: jamen om den är fyrstjärnig så lär den ju vara jättefin!!
Evelina och resterande vid bordet skrattar en aning och förklarar sedan att "en fyra" betyder att man har fyra rum och kök. Men det var väldigt gulligt när han sa det.. =)

Vid matbordet hemma hos svenssons så pratade vi om mat. Hanna förklarade att i hennes soppa så hade hon bambuskott och massa andra saker..
då var david snabb på att påpeka att han minsann var väldigt bra på bandyskott .. "jag går ju i bandy liksom", sa han!
han dendär david har sina stunder .





Hanna och jag har slagit in alla julklappar så det är klappat och klart så att säga ..
nu ska vi lira lite gura och sjunga några sånger.. vi tar ton!

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!