söndag 6 december 2009

egentliga liv

Jag längtar till Jul, så man får komma hem och ta det lugnt.. komma bort från allt och bara smälta in i det liv man egentligen skulle levt. Ibland känner man sig bara inte utvald ..

6 December



Jag och Emina vaknade upp i lägenheten och duschade och fixade oss och åt frukost. sen tog vi bussen till a6 och gick och shoppade lite. Jag hade det världsmysigt med min sötsak till bästa vän!
Efter några timmar kom Isabell och joinade oss. Vi begav oss till idrottshuset för att möta upp Chris och kolla på hans kusin som spelar handboll i allsvenskan eller nått sånt. De förlorade med 4 eller 5 bollar tyvärr men spelade bra!

Sen tog vi bussen hem och jag fortsatte ända ner till esplanaden och bytte till 15 för att komma upp på berget till mina kusiner. På bussen träffade jag Saris så snackade med henne ett tag!

hemma hos kusinerna mannekängade jag min nyinköpta klänning och skor. och sedan var det mat, gott som alltid!
Jag, Chris och Sofia drog ner till konsum och köpte glass som blev våran efterrätt. mumma!

Efter det så var det Halo-time och jag blev massör. Sen så körde jag och Sofia Lips. Vi är sådana utpräglade sångerskor så ni anar inte ..

xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. Nej dom anar inte assa :D
    Jag lovar att dom här uppe satt och njöt av den juva musiken som fyllde huset ;D

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!