söndag 13 december 2009

eve knas lina

Som skrivet så gick jag till min söta Johanna ett slag, eller tja jag tog bussen till vårstarondellen och gick därifrån. Vi pratade en massa och hade väldigt kuligt.
Johanna: "Kolla nu Eve, när jag rör upp, ner, höger, vänster" .. foten rörde sig ingenting.
Evelina: "HAHA, kolla på min istället. upp, ner, höger, KNAK"..väldigt kul om du var på plats!
" dom är underbara svin" - jävla bra sammanfattning!

Efter träffen med Johanna så kom Göran och hämtade mig och det bar iväg upp mot berget. Där blev det god mat som vanligt och massa snack och youtube klipp.
Vid matbordet gjorde jag ännu ett smart utlåtande eller vad tycker du Sofia?

Vi pratar om Viktors stödlärare från lågstadiet och han sa att hon var tio gånger äldre än hans vanliga lärare som var fyrtio.
Chrisse: men jag tror inte hon var 400 år gammal
Göran: Då är hon verkligen Benjamins fru.
alla skrattar och Eve förstår inte men kommer sedan med kommentaren: " Jahaaa, du menar Benjamin button" ..
Sofia och Evelina drar på asgarv eftersom jag är så himla osmart , och de andra dumförklarade mig bara genom blickar ! trevligt det kan vara ibland!


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!