fredag 18 december 2009

livrädd att fastna här

Du springer aldrig ifatt när jag väl är där
Jag vill inte blicka framåt men är livrädd att fastna här
Nu kan det vara för sent att säga som det är - Melissa Horn



idag hade vi engelskaredovisning.. burnt . helt stammig men det gör ingenting för: " Det är över nuuuuu," eller hur elina ;) ?

sen vare lunch och svenska där jag skrev klart min bokanalys. Ekonomin fick jag gå tidigare ifrån för jag skulle hinna med tåget. Johan, Robin, Andreas och Elina följde med mig och gjorde sällskap ända till Jönköping Central .. vilket är en station , men det är bättre än ingenting:) Jag måste tacka Johan så himlans mycket som bar en av mina väskor! thanks a lot
nu är det cirkus två och en halv timme kvar tills tåget rullar in på Västerås Central och mamma kommer och hämtar mig.


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!