fredag 11 december 2009

valt fel sport

igår i skolan så var den ganska chillivanilli dag. Vi hade psykologi och ekonomi. däremellan hade vi lunch och killarna i klassen lirade lite innebandy vid skåpen.
Amanda föreslog att jag och hon kunde passa lite och visst ställde jag upp .. Emina med. Likheten mellan mig och Emina är att ingen av oss spelar innebandy, skillnaden är att hon faktiskt är duktig på det ändå medan jag bokstavligt talat suger .. Det påpekade Robin ett antal gånger ..
efter denna hemska insats från min sida så var man tvungen att dra skämtet om att man valt fel sport .. haha!

11 December

idag så var det lucia på morgonen ..första gången man inte stod i luciatåget typ .. haha!
sen efter det så vare engelska och där lärde vi oss att i Thailand så är kungen en väldigt djurvänlig person .. han har adopterat en apa vars arm behövdes amputeras eftersom den fastnat i en kokosnöt. Det var nästan det roligaste jag hört. fast bara nästan.
Sen hade vi seg ekonomi där skärpan inte var alltför bra, och sen slutade vi.

Nu har vi haft träning och jag och Emina ska snart till majstången och kika lite på idol och umgås.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!