fredag 25 december 2009

ananasbandy



jag gick upp och sen la jag mig igen för att kolla på film. Det blev Australia. jag blir alltid så förälskad i den lilla pojken som är så otroligt megasöt. Min bror kom in två gånger och informerade om att jag minsann skulle maka på påkarna och ta på mig mina skridskor och pallra mig ner till isen och spela bandy med honom.. men icke sa nicke ,, det blev att ligga kvar i sängen.

När filmen var slut gick jag ner till tv:n och satte mig vid pappa. vi kollade på nått äckligt ormprogram och sedan ensamhemma. klockrent.
sen tog jag en långpromenad med bästaste Malin. vi pratade om livet och sånt som vi alltid pratar om. Jag är glad att jag har dig min vän, det vet du.

sen blev det lite mer tv och sjunga lite lips.
när vi sitter vid tv:n pratar vi om den årliga "annandagsbandyn" som tydligen är en tradition i denna familj.
Pappa: Ja men det är klart du ska med till annandagsbandyn evelina!!
David: ananasbandy?
*pust*.. that boy is kind of cool.

Tacos var på menyn och det gillades.
ännu mer tv och mamma var som uppslukad av Michael Jackson och förklarade ett dussintals gånger att detta minsann .. detta var historia. men jag och pappa kollade på en kärleksfilm istället.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!