lördag 23 januari 2010

brudar på vift


there is no need hiding from reality, sooner or later you'll wake up and then .. it's better to focus on whats real - evelina svensson 






zup fellAs!


det blev en helt underbar tacokväll hemma hos oss igår med brudarna från laget. vi fick fram de första intrycken från alla och kvällen präglades av massor av skratt och " ANNNONYYYM" ( som johanna stod för )
helt underbart, jag och Jessica fixade en smarrig efterrätt. evelajess - bananasplit!

sen gick vi över till chris och andreas och kollade på skräckfilm, jag tror Maja har sår i midjan för att jag hoppade på henne varje gång jag blev rädd.
jag och mina sambos gick hem efter första filmen för att ladda upp inför den långa resan tidigt på morgonen nästa dag!

Imorse gick jag och Busse upp vid 6 för att göra i ordning oss och packa klart inför malmötrippen! det var två urtrötta brudar som vid tjugo över sju pallrade sig ut till bussen in mot jönköping och sen tåget mot malmö med byte i nässjö.
Resan gick bra och vi sov mesta delen av den. och pluggade i 15 minuter i bistron där man tydligen inte får äta. .. de kände stor konkurrens av min och busses hemgjorda smörgåsar .. stackarna:)

Elias tog emot oss på stationen och vi åkte hem till hans place som är hur nice som helst. Vi gick och handlade mat inför kvällen och sen bar det av ner på stan. Vi gick och kollade runt i många affärer och både jag och emina fastnade åter igen (för min del) för monki.

Nu har vi precis haft ett snack about life, och ska alldeles strax äta. Elias och Busse jobbar som hundar( som andreas brukar säga) i köket medan jag sitter här och bloggar lite granna:) jag sitter även och luktar på elias alla parfymer och blir helt till mig. LOVE THEM ALL

ikväll blir det film och tagg inför match imon!

MALBAS VS SANDA 


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!