torsdag 21 januari 2010

hej bloggen!
idag har varit den softigaste torsdagen på hela läsåret. Det var morgonträning och that's it!
Vi hade ingen psykologi och fick ledigt från ekonomin för att slippa vänta i fyra timmar på lektionen, tack bästa Robban.
Jag och Busse åkte hem och fixade till oss lite och drog till stan. Vi gick in för att kolla lite på balklänning åt henne och det gick väldans bra. Hon var jättejättefin och jag kan knappt vänta förrän hon står där den 7e juni och jag får fota som aldrig förr!
Efter det drog vi in på älskade donken och tog oss en måltid. Vi hade ett långt snack om livet och alla dess problem och underbara stunder, med dig är det lätt att prata Emina (K)  sen åkte vi vidare till a6 och fixade lite presenter.


Nu har vi chillat och gjort oss en fin måltid ( Tacos) .. igen, haha tacos är det bästa som finns. och gissa vad det blir imon? Jo TACOS med några brudar från laget, största tummen upp för det.

Nu ska Emina till chris och eftersom Jessica åkt till Nässjö så blir jag helt själv hemma.. men som tur är har jag tre toppenkillar som låter mig vara där ikväll. Simon, Charles och William. allt som behövs är en cola och lite massage, sen är jag välkommen. så nu ska jag kila iväg.


















här har vi en snygg pic på mig och min bästa Busse 
ha det gott vänner och fiender





xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!