fredag 15 januari 2010

singing solves problems


sometimes singing solves all of your problems ..but only for a few minutes.

en supernervös Evelina pallrade sig till skolan idag och hade en halv engelskalektion och sedan blev det håltimme i cirkus en timme innan det var vår tur att äta middagen och efterrätten som Linnea och Camilla fixat så fint! Efter det så var det dags att checka micken och sådant.
invigningen var till att börja. och innan det hände så kom jnytt fram och frågade vilka vi var (Camilla,Linnea, mig) men mina vänner lämnade mig för att hämta allt godis som skulle ställas ut så jag fick stå där själv och prata. men det gick ju bra:)
Sen pratade Uffe och sen blev det till att sjunga en liten bit och sen klipptes bandet och till sist smällde raketer från taket.
sen hade vi en ekonomilektion där jag inte gjorde någonting speciellt. satt och pratade med Mandis,Robin och Andreas. vi diskuterade snällhet och kom fram till att det inte finns allt för mycket av det.. iallafall inte hos vissa.

träningen gick sämst men bättrades upp med underbara team8s och tåårta och fralla efteråt. helt perfekt för en svullig Eve. Att äta bort gråt och allt jobbigt är nog en bra idé!

Vill sända ett lycka till till Andreas som spelar match borta vid typ Kalmar ikväll. vi hoppas på en vinst :)
gitarren har fått jobba tillsammans med rösten ikväll.. det behövdes

imon är det GAMETIME för sanda wildcats.
13.00 i sandahallen möter vi arvika. be there.


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!