fredag 29 januari 2010

smile

 I'd sing a hundred songs to make you smile

 och så har jag fått en liten favorit sång som Taylor Swift sjunger. - Jump then Fall heter den och jag njuter för mitt liv  NJOY


 jump then fall into me

Idag är det ingen vanlig dag .. Det är JOHANNAS födelsedaaag
Här slänger vi in en inte allt för gammal bild på min älskade Johanna Carlson!
















Igår kväll var det skräckfilm x2 på schemat. det ägde rum hos Chris och Andreas och vi hade det redigt mysigt .. dock blev det mycket skrik och ryck från min sida.
idag har vi studiedag så vi körde en morgonträning 10-12. Det var en rolig träning och nu är vi jättestaggade för matchen imon mot Kvarnby. Det vore kul om lite folk ville komma och kolla och stötta oss. Ni är lite dåliga på det tycker jag ..
Hur som helst så har jag nyss ätit mat och snart ska jag ner till vårdcentralen med Busse som ska kolla upp sitt infekterade finger. Efter det drar vi till stan och kikar runt lite. Vi får se vad som händer ikväll :)

have a good day peops 

FFML .. ibland iallafall 
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!