onsdag 20 januari 2010

Busse Busablaja och Granat Grant

för att jag vill bli påmind om sommaren

Jag saknar sommaren. och jag håller inte med min kusins dissning på alla som hatar på snön! snön är okej fram till julafton , sen är det frittfram för sommaren att knacka på dörren. tänk vilket megabra land sverige hade varit då:)


imorse åkte pappa hem .. sadface!:(
och jag begav mig till skolan med mina sambos. Vi hade engelska där vi jobbade med jobbig grammatik och sedan hade vi lunch för att sedan kolla klart på resten av filmen på psykologin. vi slutade tidigt och kunde åka hem .

Det blev till att sätta ihop hyllan, spika upp tavlor och ställa ut blommor när vi kom hem. dessutom dukade vi bordet eftersom Britt-Marie skulle komma och laga mat åt oss. hon är för go. Vi drog till träningen och när vi kom hem så hade hon lagat en supergod kycklinggryta med ungsbakad potatis och grönsaker, dessutom hade hon skurit upp god frukt. och jisses som vi åt. vi var gravida alla tre efteråt. Vi hade en trevlig pratstund med brittan om livet och allt som hör till.

tänkte berätta att jag faktiskt kommer få träffa en tredjedel av min familj på måndag igen. Hanna och Mamma kommer ner för att det är Sandauttagning för 94:or. Och Hanna söker. det ska bli supermysigt!

Busse Busablaja och Granat Grant
är mina tokiga sambos (K)
annars händer inte så mycket i livet.
so long babes xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. ommmyyyyyy driver du med mig ;o ;o ;o
    vad då fram till Jul, vi du gå runt i hotpants redan i Januari elr? ;o ;O
    Nej eve, där har du fel! :D

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!