söndag 31 januari 2010

serieledarna

den korta långhelgen.
ja som ni vet hade vi studiedag i fredags vilket var hur underbart som helst. den spenderades då med busse på stan och sedan även med Linnea fram mot kvällen.
men det fula med denna långa helgen är att den känts alltför kort. Jag är superstressad och har ont överallt i kroppen.

Igår för er som inte var på matchen så förlorade vi med tio poäng. Vi spelade en grym första halvlek och det stod lika mot SERIELEDARNA inför andra halvlek. Vi ledde långt in i första perioden men sen tog de ikapp lite.I andra halvlek var det våra turn overs som förstörde matchen och vi hade inte samma flöde. men ändå, att förlora med bara tio poäng, dvs fem mål mot de som ligger först i div.1 är helt acceptabelt även om jag efter matchen hade mitt lilla break down. Vi kunde lika gärna ha vunnit denna matchen och det var väldigt synd att vi inte gjorde det.

På kvällen var det middag hos Johanna som firade sin nittonårsdag med oss brudar. det var jättemysigt och hur snällt som helst att man blev ditbjuden! Efter massa dans och snack så bar det av till simon,william och challe, där även nässjöboys befann sig. Vi snackade och spelade tvspel och kollade på film och sedan drog jag och Johanna hem till mig och sov ut, det behövdes.

Vi åkte till Johanna och satt och åt och snackade ett bra tag, sen började vi städa och diska och sedan blev det att mysa ner i soffan och kolla på sleepless in Seattle, som är hur grym som helst.
Efter detta drog jag till bussen för att ta min vanliga söndagstur upp till mina underbara kusiner uppe på berget. Vi åt god lasagne och glass till efterrätt.

nu ska jag gå och gråta lite för att det är skola imon. blä

sen vill jag meddela att jag ska hålla i morgonträning imon med, och ser inte fram emot all kritik som kommer komma. . hata hata

so long Lovers 

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!