söndag 24 januari 2010

en ödmjuk miss



 sunda ord kan vi aldrig få för mycket av. Och jag älskar sunda ord. även om jag är duktig på att inte följa de sunda orden så älskar jag sättet som de låter när man läser eller säger dem.
Låt inte det sunda i dig förstöras av någon som inte är värd ditt skratt, din känsla eller ditt hjärta. Försök att stå emot den avundsjuka som uppstår även om du vet att det är fel. Förstå att du är värd någonting mycket bättre, vackrare och att det finns någon som är skapad för dig. Din match, din själsfrände. Några missar som tidfördriv har vi alla, men låt missarna vara bra och ödmjuka. få de att bli de bästa förberedelserna för ditt riktiga liv, tills du hittar ditt verkliga jag.Kärleken må vara blind, men den går efter känslan- evelina svensson

so.. hemma från malmö och tillbaka i lägenheten i jönköping. Efter pokern imorse (som jag vann förvånade nog) så hade elias gjort en supergod och fin lunch åt oss. Det blev lax i ugnen och klyftpotatis och bearnaisesås. Så sjukt gott var det! Men det som slår allting var igårkväll. Det var godis, det var film, det var Fajitas, och så var det den sköna pinnen. Det hela började med att Elias började lukta på massa saker, stekpannan ( som såklart inte kunde lukta kyckling när han skulle lägga in den i skåpet) och sina händer som smörjdes in med desinfektionsmedel eller någonting var och varannan sekund( det är viktigt att vara ren) och jag började lukta konstant på elias alla parfymer( blev som förälskad i varenda en!) 
men my head point, som vi ska klargöra är att han INTE luktade på orgasmpinnen. haha sjukt go kille måste jag säga. tack för vistelsen hos dig!

Sen gick vi ner och mötte upp Hampus och sen bar det av mot bussen som i sin tur gick mot Borgarhallen. Sanda och Malbas stod för underhållningen men även tre dryga pojkar på sidan som försökte psyka oss, de lyckas inte psyka bara få "jag är irriterande" - stämpeln i pannan. Men det är lugnt för vi VANN! Halelujah vi vann. så himla go seger även om vi spelade väldigt flummigt och så och Linnea skjuter årets skott, ni vet vad jag menar, så vinner vi:)
Jag träffade även min kusin-kusin Holger på matchen vilket var väldigt trevligt och sen såklart alla goa malmöiter som spelar i laget.
På bussen hem så kollade vi på I Spy och sen blev det massagetime med willyboy och sedan avslutades resan med MAFFIA! jag var lekledare hela tiden medan de andra fick köra och ha roligt,, Den första att göra bort sin var faktiskt Erika, som så strongt stod emot sin pojkväns ord fast han talade sanning och hotade med att hon skulle få sova på soffan .. det var starkt och dumt gjort gumsan! Sedan klarade jag av att sabba hela sista omgången eftersom jag råkade avslöja att william var "läkare" - dumma mig.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!