söndag 10 januari 2010

han litar på mig


Min vän säger att det är okej att vara svartsjuk. Han säger att det kommer gå över och att det snart kommer kännas bättre.Han säger att han litar på mig. Jag tror honom


uppe med tuppen idag igen.. eller tja iallfall halv tio.

det var nämligen dags för gymträning med laget klockan 11. helt bra träning var det :)
efter det gick jag och emina hem medan jessica och isabell drog direkt ner till hallen för att kolla på brahe-luleå. Jag och emina drog hem och lagade mat och sen åkte vi också ner. Det var en rafflande match med mycket få poäng men attans va jämnt. så det var huuur synd som helst när brahe förlorar med 1 poäng.Det var så otroligt nära att de vann. .

Vi tog bussen hem och sen blev det till att skriva klart och lämna in psykologiuppsatsen. synd att den inte blev bra bara.

det blev en lååång middag och vi satt och snackade och efter maten så sjöng jag och Emina lite bosniska! underbart :)

stackars william som inte har vatten i sin lägenhet:(
xoxo-evelinanana

1 kommentar:

Skriv din kommentar här tack!