torsdag 7 januari 2010

om du hoppas


it dont make any difference to me

om du drömmer .. dröm väl,
om du hoppas.. hoppas mycket,
om du vill.. vill ännu mer
-evelina svensson

imon börjar vi tjugo i tolv eftersom våran engelska är inställd. helt underbart. jag ska göra en supergod smoothie till mig och Emina imorgon bitti och vi ska äta en lång och stor frukost.
Idag hade vi träning och efter det blev det att kila hem och jag handlade lite emellan med. Sen drog jag och Emina igång operation storstädning och möblering. vi möblerade och storstädade våra rum. De är superfina nu.:)

Nu sitter jag och skriver in alla nummer i den nya mobilen eftersom alla nummer inte sparades på simkortet.. himlans jobbigt faktiskt. Men men :)

första skoldagen var då idag. kul att träffa folket igen!

och jag har ju inte skrivit på ett tag och jag måste bara berätta om en incident på en av basketträningarna hemma i Västerås.

Vi skulle värma upp med en jagalek där man är två och två som håller varandra i händerna och sedan har varsin boll och förlorar man sin boll får vem som helst ta den. och så ska man försöka ta varandras bollar och sabba för varandra. Jag och Malin brukar vara tillsammans på denna övningen eftersom det passar så bra med att jag är vänsterhänt och hon högerhänt. denna träning gick som den gick. haha! Vi klarar oss utmärkt och ingen tar våra bollar. men så vid en händelse hamnar vi nära ett hörn och det kommer folk från båda hållen.. vad som händer är att jag skriker höger och börjar springa åt höger och Malin skriker vänster och springer åt vänster och vi springer självklart ihop med huvuden hårt som satan och typ dör av skratt och för att det gör så ont. dessutom tappar vi ut båda bollarna. haha jag har en bula nu och det känns som ett blåmärke!
En stor eloge till mig och min bästa vän Malin <3 som btw ska KÖRA ner till min födelsedag för då ska hon banne mig ha tagit körkort!


xoxo-evelinanana

4 kommentarer:

  1. va fin heder du har :) ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. hahahaha fyfan vilket par vi var, gick ju galant ända fram tills det haha!

    SvaraRadera
  3. hah malin vi rockar med dunder och brak :)

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!