tisdag 19 januari 2010

good luck


I wish my self good luck not to think of you


som ni ser på min nya gadget "news in life" kom pappa igår! Det var hur kul som helst och jag har saknat honom massor!
han kom till träningen som vi hade tillsammans med Brahe eftersom våra coacher har åkt till Paris. Därför tränas tjejerna av Frasse och killarna av Charles.
Efter träningen åkte jag och pappa hem till lägenheten med en stor bil full med massa grejer. Vi bar upp alla nya stolar och bokhyllan och tavlorna och lampan och blommor och allt möjligt innan vi kunde bege oss till stan för att käka. Och jag vill poängtera att våra trappor är de hemskaste som finns. blää
Kvällsmaten åts på Jensens och det var mycket gott, dock lite mycket fläsk på min bit. Vi satt och snackade ett tag och sen åkte vi hem och kollade på idrottsgalan. helt ballt att Jonas Jerebko fick årets nykomling. Stort grattis till honom!

Pappa drog till malmö vid 6 imorse medan jag sov vidare och laddade senare upp för ett gympass med hannu. Jag fick ett nytt program igen för att kombinera med min nya nivå. Detta ska göra mig snabbare vilket behövs.

Skolan var tråkig.
nu sitter jag här hemma och ska snart åka till träningen. Efter den kommer pappa och hämtar oss och sen blir det att handla och laga någon mumsig middag.

peace out lovers.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!