tisdag 12 januari 2010

förälskelse


Kärlek är sött, förälskelse är vackert

imorse hade vi gym med Hannu. Jag fick gå upp på nivå tre, så jag och Johanna körde tillsammans, det gick väl helt okej.
Sen var det skola med ekonomi, svenska och matte tillsist.
Jag och Jess tog bussen hem och chillade och åt lite, sen degade vi vid teven fram tills dess vi var tvungna att gå till hallen för träning.
Vi tränade med brahe idag. Kul att lira med våra gamla godingar:)
Efter träningen blev det käk och sen bestämde vi oss för att det fick bli en "filmkväll" , vi kollade på paradise hotel!

Nu håller jag på att somna så jag ska släcka ner snart.

Men innan dess lär jag berätta om söta Camilla som hade lite talsvårigheter, precis som nemo i hitta nemo när han ska förklara var han bor någonstans..
Evelina: Sven-David sa att ni hade gjort ett bra jobb med invigningen och sådant!
Linnea, Camilla: Vaaa? han har typ inte märkt oss någon gång.
Camilla: jag är alltid helt imomyn.. inmomyn..
Evelina, Linnea: HAHA Anonym!
sjukt söt :)

god natt
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!