lördag 9 januari 2010

start over


JUST START OVER.
DONT BOTHER THE PAST


-ibland är du kung

forgotten

idag hade vi träning 11-13. Efter det fick vi skjuts av Jessica och Madde som är här igen. trevlans! Vi åkte hem och jag och Emina lagade mat medan Jessica och Madde åkte till a6. Efter maten åkte jag och Mino till stan och kikade runt lite. Hittade en skjorta på gina och lite underkläder med. Vi åkte vidare till a6 och strosade ett bra tag. Sen åkte allihopa hem till lägenheten. Det blev att laga mat igen och sen sitta och snacka lite.
Nu gäller det att blir riktigt klar med psykologiarbetet som ska lämnas in imon. Herrejisses vad jag inte är bra på detta. Men jag kämpar på nu.

jag lär ju berätta att emina försöker lära mig en bosnisk låt.
Hajmo bosno bosno bosno hajmo hercegovino (8)
jag är inte duktig.haha!

imon blir det gym och sen spelar brahe mot Luleå, så man drar väl dit och kollar:)
so long lovers
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!