måndag 1 februari 2010

not okay

WE ARE NOT OKAY  



har kommit ur min flödesskrivning vilket känns lite jobbigt. jag är så fruktansvärt stressad nu för tiden så jag har ont i hela kroppen, vet inte riktigt vad jag ska göra.
Men idag slogs det iallafall fast med sjukgymnasten att det inte blir någon mer basketträning eller springa över huvudtaget fram tills på måndag. men det blir att gymma, simma och sen åka hem till mamma och pappa och syskonen på torsdag för att få lite days off. kan ju behövas för min del. Slappna av och plugga som fan .. det är vad som borde göras.

Jag saknar min familj jättemycket och det ska bli så himla nice att få komma hem i några dagar, dessutom ska jag på 18 års middag hos min bästa vän Malin med. Det kan inte bli bättre.

just nu går massa saker fel. just nu måste jag ställa massa saker till rätta 

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!