söndag 30 maj 2010

2-0

So fellas.. 
Har kommit hem från Fredrik nu,
Vi spelade nhl. Och jag vann med 2-0 i matcher. Våra förgjorda regler var att jag hade 10 måls försprång och den första matchen slutade 9-0 och den andra 12-2, ( jag fick den vinsten för att jag spelade så bra försvar .. tror jag)
Hur som helst så var det faktiskt svinkul. Jag vet vad jag behöver träna på och efter sommarn kanske jag är typ världsmästare ..

Efter nhl matcherna blev det OC- så himlans superduperbra. Jag dog till fantastisk massage med. helt undebart!





Nu kan vi räkna ut att det är två veckor kvar ungefär tills jag åker hem på sommarlov. Jag längtar efter sommaren.
Imorn gäller det att skriva klart hela engelskan.. kul att jag har mer än hälften kvar att göra och inte kommer någon vart. bläää



xoxo-evelinanana

2 kommentarer:

  1. Tja ! vist, jag rekomenderar dej och lägger till dej på länk fältet också;) räknar med det samma;) Senare;)

    SvaraRadera
  2. Adrian i tjock söt asså!!! Vill sätta honom hårt

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!