torsdag 27 maj 2010

Kirre är kung

 KIRRE ÄR KUNG. Vill bara säga det så att du som läser förstår. Mitt spotifyaccount har inte funkat på min dator på ett år nu , och allt han behöver är en liten dejt med min dator och vips så har han fixat det. han är för himlans duktig alltså!! Mycket like på den:)


Idag vaknade jag upp och var störttrött. Jag och Jessica tog bussen till träningen och jag somnade nästan på min boll som jag hde i knät. jag bör informera ovetande läsare att när man tar bussen från österrängsskolan (där jag bor) till sandagymnasiet( där träningen håller till) så tar det 3,15 minuter att komma dit.
Träningen hur som helst var väldigt rolig. Vi körde badminton som första uppvärmningslek där jag tog hem en av tre segrar, sen kom brännbollen .. satan i gatan va jag var dålig. Vi körde killarna mot tjejerna och jag sabbade allt. jag fångade inga bollar när vi var utelag. och när vi var innelag så gjorde jag så att vi fick vara utelag lika kvickt.. naej, Brännboll är inget för mig.

I duschen efter den riktiga träningen som bestod av skott så kom jag på att jag skulle sjunga halv tio. klockan var då 17 över 9. Men snabb som jag är hinner jag dit och tillochmed för tidigt kommer jag springandes till den låsta dörren .. yey. Jag och Emma tränade på våra soloverser till skolavslutningen och sen bar det av till extrafrukosten.
Nervositeten steg 65 snäpp när klockan började närma sig tjugo i elva, för då var naturprovet. sista för i år. det absolut sista provet för mig denna termin. så himla gött. Nu har jag bara en äcklig laborationsrapport kvar och en inlämningsuppgift i engelska som jag jobbar på febrilt. 

Jag och Emina solade efter skolan och medan vi väntar på solarierna så drar hon skönaste kommentaren.
Vi kollade på vilken "hudtyp" vi hade. Alternativen var :
*Röd-Vit
*Ljus Europe
*Mellanmörk Europe
*Mörk Europe
*---osv
*---osv-
Evelina: jag hör till "Ljus Europé.
Emina: Det gör jag med!
Evelina: Nejmen du blir ju faktiskt mycket brunare än vad jag blir!
Emina: Nej evelina, Jag kommer från ett ljust land!
Evelina: Asgarv. 
 låt mig få dig le lika mycket som du får mig att le











xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!