torsdag 6 maj 2010

problem

Moralen har flugit sin kos. Religion är överskattat och skapar problem. Det är vad jag lärt mig idag och står för det.

idag var en underbart solig dag.. men har Evelina legat på balkongen någonting? nej .. till vilken nytta? ingen ..
allt blev typ sämst idag.
lite kul var det att vi hade innebandy som gästade oss på morgonträningen. De var väl duktiga och så.
men åter till deprimerade emo-eve.
först natur. och bara det förstör ju allt. det är verkligen ett ämne som jag hoppades att man skulle slippa när man valde samhällsprogrammet men tydligen inte. och bear tiger erkände till och med idag att han hade en röst som fick många att tappa intresset. det var väl ungefär det roligaste som hände.
sen hade vi lunch och sen ekonomi. och ekonomin vill jag ju som sagt skjuta också, men det börjar lossna lite nu iaf.. kul att det är prov snart.
Vi åkte till stan. jag skulle hitta kläder. kom hem med en liten bustier och en piercing och en smutsig blus. inget av det jag skulle förutom piercingen då. men vet inte ens om jag tycker den är fin längre.. det bådar ju gott.

planering verkar ju också vara överskattat för det blir ändå aldrig som jag tänker mig. pallaaaa


nu blev jag i för sig glad för att jag pratar med min gotövägenmor från Västerås, nämligen Helen Gustafsson. Vi pratar om att jag ska ha hand om fiskedammen på Stellans 16 årskalas. haha jag är för bra ibland.

you are weak, and everybody sees it.

r.i.p little soul - look what you've done.


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!