tisdag 11 maj 2010

somebody else

Sometimes I can be really proud of my self .. but often I need somebody to tell me to be. 

I morse var jag lika glad som en solstråle och solstråle var den exakta anledningen också. När jag drog upp min rullgardin så möttes jag av bländande sol och jag blev lycklig in i själen. Dock hade jag inte någon tid alls idag för att ligga på balkongen, trots mitt händelselösa liv. haha!

Skolan var lång och direkt efter blev det att dra hem och äta för att sedan åka på träning. Det var en nice träning trots några damp-anfall av mig men det blir så ibland.
Efter träningen blev det att åka hem och laga mat igen..kul.

En stund senare kom Tomas på besök och behövde lite hjälp med psykologin. Vi hjälpte honom med det och pluggade samtidigt på våra svenska-arbeten som ska in imorn. Jag har inte gjort någonting på engelska-arbetet som ska in snart och jag kan inte ekonomin. det bådar gott för Eves betyg denna termin ..
Och inte har jag packat än heller och imorn blir det en lång dag i skolan.. vet inte riktigt hur jag har planerat. så dum är jag. Men det ska väl gå ändå. får köra en snabbpackning efter extraekonomin som jag tråkigt nog måste närvara på.


I need to get away, just for a while 

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!