lördag 15 maj 2010

Pa-Pa

Haha kom på att jag glömde skriva om det som faktiskt var kul idag.
För det första så ska Isabella Halling spela i elitserien i innebandy nästa år med Rönnby. Så sjukt grym bästa vän jag har!
För det andra så har min kusin Rasmus Johansson spelat underbart hittils i Axxa-cupen, också detta i innebandy.
För det tredje så berättade hanna en rolig sak som hon sa på en redovisning häromveckan.
Hon pratar om i och u länder och ska berätta om Uganda..
Hanna: I Uganda får man inte vara sexuell. Det straffas med döden!
i själva verket skulle det ju vara "homosexuell" och inte "sexuell", ganska kul faktiskt,  anledningen till detta lillla snedsteg är att hon har dyslexi, så det blir lätt så, men det är bra att hon själv kan skratta åt det. Dessutom hade hon gjort en fin sminkväska i slöjden som hon skulle skriva vårat efternamn på .. hon stavade fel. - Svennson. helt sjukt go brud till syster jag har:)
För det fjärde så börjar min lillebror David upptäcka mening och orduppbyggelser. Vi satt och pratade idag och mitt i allt så kommer ordet pappa. och David stannar upp och säger .. Pa-pa .. Det rimmar ju!!


det var alllt för mig:)
 xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!