söndag 9 maj 2010

tänka av mig

okej.. jag är lite busig för jag orkade inte hålla mig i en månad till så jag kollade på Dear John på tvshack. det är helt otroligt hur jag kan tjuta så mycket. men det är värt det, då vet man att man har känslor och empati iallafall. det är ju brist på det hos vissa.
Filmen var jättebra och mysig, även om jag inte ville att den skulle sluta som de gjorde. men sånt får man ta! Man vill bara äta upp Channing Tatum. men drömma kan man ju göra .

Idag har jag inte gjort annat än att legat i sängen. ska ut och gå sen tror jag. behöver tänka av mig lite. Det är någonting som inte står rätt till, vet inte riktigt vad det är, någonting saknas och jag kan inte säga vad. det är jobbigt. mycket faktiskt. 

Tack emina, jag vet var din brevlåda finns och du vet var jag parkerar mina skor. i love it 



it's evident that you are not the same, that something is wrong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!