lördag 29 maj 2010

on my mind

 JAG VILL HA SOMMAR NU 



I know this is a feeling that I just can't fight You're the first and last thing on my mind 

Igår började nfc. Vi åkte in och kollade på Chrisse och company och deras vinst mot Johans lag. Efter det så blev det att byta hall och kolla på systern när de slog Stockholm med 3 poäng. jäkla go seger faktiskt:)

Åkte hem och skrev på engelskan som ska in snart .. sen är det sommarlov sommarlov.. I can't wait!

Idag så vaknade jag tio i sju av någon efterbliven anledning. Jag och Emina kom fram till att vi tänker för mycket , ,eftersom hon också vaknade tidigt.
Hur som helst så åkte vi in till stan och fixade lite saker, och sen tillbaka hem för att äta.
och här sitter jag nu,. funderar på om man ska ta tag i engelskan igen.. har 3 loggar kvar att skriva + att läsa ut boken med .. inte kul.

Ikväll kopplar jag av hos Fredrik. Det ska vara game. Nhl. Jag kommer vara sjukt imponerande dålig och förmodligen vinna med massor.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!