fredag 21 maj 2010

too far

 I'm just too far from where you are

Så .. nu har man inte skrivit på ett tag.. sen i lördags. jisses då var jag hemma i Västerås.
Jag har haft fullt upp med att åka hem till Jönköping tillsammans med störtsköna innebandybrudar från Sanda .Sen har jag ju pluggat en del med. fyfan. Nu är det äntligen över, ekonomiprovet alltså. Åkte till Andreas i tisdags och pluggade och sen så hade jag och Emina en pluggdag/kväll/natt igår med kaffe och massa flams och skratt.
Nu är det gjort och jag är osäker på om det gick som jag vill .. men det får man reda på imorn. Han sa direkt att jag hade fel på några uppgifter .. kul ? nej.  Sen kan man ju trösta sig med att vi har naturprov nästa vecka igen.. och en engelskabok som ska läsas,analyseras, och skrivas om.blää.



denna låt går jag och sjunger på hela tiden. och spelar också för den delen.
Efter skolan idag så hade vi rullstolsbasket på träningen. det var så himla roligt. Jag var inte riktigt stabil i stolen men ibland fick jag till några snygga manövrar!  Sen åkte jag hem till Andreas och kollade på oth. Var väldans seg så jag somnade nästan!














Nu ligger jag i sängen och är förbannad över hur dålig min medicin är .. den hjälper ingenting och jag har stora problem med att ta den..

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!