lördag 8 maj 2010

kärlek i mitt hjärta

when life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile 


Kärlek i mitt hjärta
Jag får gåshud när jag ser denna trailern. Om 27 dagar har den premiär och jag bara måste se den. Jag älskar kärleksfilmer, det gör jag verkligen! jag vill leva i dom. för all evighet typ.. eller nått. Man kanske ska försöka slå sig in i skådespelarbranchen?

det gick inte så bra att gamea för det är regionsuttagning och vi hade hoppats på ett gap men fyra timmar från och med att vi kom skulle det vara träningar. Så vi drog till gymmet istället och körde lite där.
 Nu har jag lagat lax med Emina och ätit upp det med. så sjukt gott.
mycket positivt idag känner jag , men fortsättningen kan bli lite knackig.

nu är Petra här iallafall och vi får väl hitta på någonting ikväll att göra.

you can close your eyes to things you dont want to see, but you cant close your heart to things you dont want to feel

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!