onsdag 5 maj 2010

Remain silence

Everything changes from now on. Remain silence and come up with solutions that will make it easy to continue what started out as great.
My day.
Jag vaknade upp och åt en lång frukost och fick skynda mig till skolan. mitt hår idag kunde bevisa min stress. men det är så det ska va. Kom till engelskan och var överlycklig att jag inte skulle behöva göra mitt muntliga nationella prov i engelska förrän nästa onsdag.. men nej Kristoffer Grönhage är ju inte i skolan och har väl tagit sin egna lilla semester i typ två år snart så jag och Christoffer blev ju dom som fick köra istället för hans grupp...
Jag fick genast panik , som jag alltid får när jag inte har situationen under kontroll och är tillräckligt förberedd .. Men det gick väl bra. mycket stammande från min sida en stund men det lättade upp ju mindre nervös jag blev. Det var nice att köra med Kusinen så att jag kunde prata om hur jag varit som person.., typ det som räddade upp stammandet, komiskt.

Sen hade vi info om Projektarbete.
Efter det gick jag hem en snabbis och sedan tillbaka för att gå på extraekonomin och ha utvecklingssamtal. det gick väldigt bra, inga problem i skolan hittills, mer än lite högre frånvaro på naturen och sen INGEN kommentar på saker jag var bra på förutom att jag är muntligt aktiv, vet inte riktigt om han menar att det hör till ämnet det jag pratar om men .. haha. bara älskar björn tiger ..

sen bar det av hem igen. Emina och jag drog upp till Öxnehaga och sprang femman med Maja och Amanda..och Linda följde med oss en bit. Jag och Maja sprang tillsammans, och löpte på som fan, sprang tillochmed tillbaka för att kolla om vi sprungit lätt. spåren förvillar ju en..!

Nu har jag precis gjort egna hamburgare och blivit supertrött. igår började jag att sova tjugo i nio.. och vaknade några gånger och sen sov på riktigt.. nu har jag hållit mig till halv tio. helt underbart Evelina.

Imorn kommer Innebandy till våran morgonträning. ska bli kul att se klassisarna dödas av basketboysen. haha!

Love to you all .

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!