söndag 23 maj 2010

Jag är barnslig och vänsterhänt

I fredags blev det att fira att Linda blivit myndigt. mycket trevligt folk man stötte på. I had a great time!
På lördagen blev det att sola sola sola med Emina Emina Emina i några timmar, vi avbröt med att gå och handla kött inför kvällen som skulle spenderas i Norrköping.
Vid fyratiden plockade Filip upp oss och vi begav oss till Norrköping stad. mycket felkörningar ut på landet innan vi hittade till det riktiga landet .. Lindö;)
Vi började kvällen med massa väntan på att någon skulle fixa grillen och så. när ingen ville så erbjöd jag mig och helt plötsligt kom det tre andra direkt och skulle fixa istället.. fattar inte varför ?
aja, vi fortsatte kvällen med Kubb. Jag var fruktansvärt bra. David Norén fuskade sönder men vi brudar krossade killarna ändå och vann bäst av tre med 2-0.
Jag hade min mellanbenen teknik , sen så är jag ju vänsterhänt med.. så egentligen fick jag ju inte vara med.. eller? haha, ibland är jag bra borta i huvudet:)

Sen blev det utgång för vissa efter fotbollen , själv vaktade jag huset och somnade gott i gästrummet. helt underbart.

Idag så blev det en roadtrip tillbaka. Vi stannade på donken och hann leka lite i lekparken med klätterställningar och gungor. jag kände mig så ung och barnslig.


så helgen kan vi summera som att jag varit barnslig och vänsterhänt.

bilder från helgen kommer nog inom kort:)

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!